Lugg !

Johoni idag vara mamma framme med saxen minsann.
Tröttnat på att se hennes lugg sticka henne i ögonen & göra så det
kliar på henne.

Det rådde jag snabbt bot på.
Precis efter Melina vart så duktig & ätit upp sin burkmat & börjat på
bananskivorna så passade jag på.
Om jag inte skyndade mig så skulle det inte finnas en chans i världen att hon sitter still
(dvs om hon blivit helt klar med frukten).

Jag blötte lite i luggen med en fuktig tvättlapp & sen klöpp jag.
Minst 2-3 cm av luggen.
Den är fortfarande lång tycker jag men vill inte riktigt klippa den kortare heller.
Kanske inte var världs jämt heller.
Men mormor kanske får fixa sen ;).


Melina <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0